Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science: Social Sciences
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
9 (2) 2019
9 (2) 2019
Old version 9(5)2019
Phát hành ngày:
2021-05-11
Bài viết
A literature review of washback effects of assessment on language learning
Thi Thanh Ha Nguyen
3
PDF (English)
Critical theory and the implementation of lifelong learning in Vietnam
Thi Tra Khuc Phan
17
PDF (English)
Reflective practice in English language teacher training: from theory to practice
Thi Thu Nga Phan
31
PDF (English)
Critical thinking - An essential skill for English pedagogical major students: review and applications
Thi Hong Van Vu, Van My Nguyen
45
PDF (English)
Four aspects of English speaking difficulties encountered by tertiary english-Majored students
Quoc Thao Tran, Thi Nhu Nguyet Dang
53
PDF (English)
Japanese language learners’ perceptions of strategies use and their effectiveness in Kanji learning
Quoc Minh Huan To
65
PDF (English)
The alignment between the ESP course materials and the English language used in the hotel setting in Vietnam
Thi Hong Van Vu
75
PDF (English)
Autonomous responsibilities, abilities and behaviours: An appraisal of English-majored students
Minh Hoa Truong
86
PDF (English)
An investigation into reading strategies used by Vietnamese non-English major students at Kien Giang University
Thi Ngoc Minh Nguyen, Thuy Nga Nguyen
100
PDF (English)
The effects of grouping types on promoting critical thinking in efl collaborative writing
Thi Minh Tram Nguyen, Thi Thuc Quyen Bui
108
PDF (English)
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top