Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Journal of International Economics and Management
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Liên hệ
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
Tập. 20 Số. 3 (2020): Journal of International Economics and Management - Volume 20 Number 3
Tập. 20 Số. 3 (2020): Journal of International Economics and Management - Volume 20 Number 3
Phát hành ngày:
2020-11-18
Bài viết
Wine and music: diversification with investments of passion
Ross Ackerman , Truong Xuan Duong
1-16
PDF
An empirical study on factors influencing consumer impulsive purchase behavior: a case of Ho Chi Minh city in the 4.0 era
Nguyen Thi Quynh Nga, Giang Bao Quynh Nhu
17-41
PDF
Generation Z willingness to pay for sustainable apparel: the influence of labelling for origin and eco-friendly material
Pham Thi Cam Anh, Le My Huong, Vu Thi Kim Oanh
42-59
PDF
The effect of brand image, perceived quality and brand experience on customer loyalty: an empirical investigation in the telecommunication industry in Vietnam
Nguyen Thi Thanh Huyen
60-74
PDF
CSR motivators of local firms in a developing country: a case study in Quang Ninh province, Vietnam
Tran Thi Hien, Nguyen Tan Thu Hien
75-95
PDF
Do business linkages play a role in upgrading workers’ skills among small and medium-sized enterprises in Vietnam?
Dao Thi Thu Giang, Cao Thi Hong Vinh
96-117
Factors affecting e-learning based cloud computing acceptance: an empirical study at Vietnamese universities
Nguyen Dac Thanh, Vu Thi Hong Ngoc, Kim Huong Trang
118-133
PDF
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top