Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Tạp chí Kinh tế & Kinh doanh
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Liên hệ
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
Tập. 4 Số. 4 (2024): VNU Journal of Economics and Business
Tập. 4 Số. 4 (2024): VNU Journal of Economics and Business
Phát hành ngày:
2024-09-17
Original Articles
Turnaround success for textile and garment companies in the COVID-19 pandemic era
Mita Indah Suci Wulandari, Fidiana Fidiana
1
The impact of corporate social responsibility on employee’s organizational trust: Empirical evidence from garment enterprises in Vietnam
Nguyen Thi Bich Loan, Nguyen Thi Minh Nhan, Nguyen Thi Tu Quyen
12
FDI and economic vulnerability: The role of local human capital
Nguyen Thi Huyen Trang, Luu Ngoc Hiep, Dang Anh Hao
24
Analyzing the impact of the EVFTA on the importation of transportation vehicles, parts, and components into Vietnam from the EU: A SMART model approach
Tran Thi Mai Thanh, Duong Thu Huyen, Au Thi Thanh Hiep, Dinh Hoang Linh Mai, Nguyen Thi Nha Nam, Nguyen Duy Dat, Luong Thuy Linh
32
Female directors and cash holdings: The case of Vietnam
Bui Thu Hien, Dao Viet Bao Uyen, Luong Huyen Linh
43
Corporate governance and firm performance in Vietnam: The moderating role of digital transformation
Dinh Phuong Hoa, Hoang Thi Ngoc Anh, Nguyen Bich Ha
54
Customer purchase intention towards agricultural products on Vietnam online retail platforms
Hoang Dam Luong Thuy, Dinh Tra Giang, Hoang Minh Anh, Vu Thanh Tu
65
Factors affecting consumers’ green product purchase decisions in Vietnam
Le Thi The Buu, La Thi Kim Khanh, Nguyen Thi Bich Thuong
76
The relationship between inflation and economic growth: Empirical evidence from Vietnam in 1996-2023
Nguyen Quang Linh
86
The influence of utilitarian and hedonic value on customer satisfaction and repurchase intention in e-commerce
Le Thi Mai, Luu Thi Minh Ngoc, Ngo Thien My, Le Bao Ngoc
96
Factors affecting the intention to purchase smart travel cards of Crystal Holidays Holdings
Dang Thi Kim Thoa, Nguyen Thi Huyen
108
Research on factors affecting the purchase intention on TikTok live stream of students in Hanoi: A SOR model approach
Dang Trung Tuyen, Nguyen Thi Hong, Le Huyen Linh
117
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top