Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Tạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Trang chủ
Giới thiệu
Nộp bài
Số mới
Số cũ
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
Tập. 15 Số. 5b (2018): Khoa học Giáo dục
Tập. 15 Số. 5b (2018): Khoa học Giáo dục
Phát hành ngày:
2018-08-30
Bài viết A
An exploratory inquiry of healthcare students’ practicum experience with a digital critical reflection tool
Huynh Tan
5
PDF
Developing novice teachers practice through critical reflection
Nguyen Thanh Ly
18
PDF
Developing student teachers experience through critical reflection on placement
Bui Tran Quynh Ngoc
31
PDF
Developing student teachers’ approaches to group teaching in placement learning
Pham Duc Hiep
45
PDF
The importance of using teaching aids for educating Geography teacher students
Pham Thi Binh
62
PDF
Job satisfaction among elementary school teachers: A case report from Kien Giang, Vietnam
Du Thong Nhat
74
PDF
Professional learning in organizing students’ activities of teaching latin american literature in HCMC University of Education – linguitics and literature department
Nguyen Thanh Trung
92
PDF
Applying micro – teaching and jugyou kenkyuu (lesson study) to enhance students’ teaching skills through the module of Geopraphy teaching methodology at high school
Ha Van Thang
105
PDF
Master plan for Vietnam’s higher education system - the status of education planning at Vietnam National University
Pham Thi Thanh Hai
117
PDF
University graduates and employment: The gap between employer expectations and graduate performance
Tran Cao Bao
128
PDF
An epistemological analysis of the concept of quotient group
Nguyen Ai Quoc
139
PDF
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Nộp bài
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top