Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Tạp chí Khoa học - Trường Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Trang chủ
Giới thiệu
Nộp bài
Số mới
Số cũ
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
Tập. 16 Số. 8 (2019): Khoa học Giáo dục
Tập. 16 Số. 8 (2019): Khoa học Giáo dục
Phát hành ngày:
2019-11-06
Bài viết A
How to grab them by the E.A.R? – Improving students’ motivation in listening classes
Nguyen Le Bao Ngoc, Tran Doan Thu
203
PDF
Enhancing positive effects for the communicative language teaching activities in English classrooms
Nguyen Van My
216
PDF
Listening comprehension strategy instruction: A review of previous studies
Ngo Thi Thanh Huyen
227
PDF
Teaching and learning legal english in business-related majors: advantages and disadvantages
Chau The Huu
241
PDF
Fostering professional development through peer observation of teaching – From reflective approach to effective teaching
Cao Hong Phat
253
PDF
Creating happiness in a reading class: A case study
Le Thi Tuyet Minh
264
PDF
Using corpora to teach collocations in a university context
Nguyen Thi Thanh Huyen
275
PDF
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Nộp bài
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top