Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science: Economics and Business Administration
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
8 (2) 2018
8 (2) 2018
Old version 8(3)2018
Phát hành ngày:
2021-01-06
Bài viết
Social capital and job search success: The case of undergraduates in Ho Chi Minh City, Vietnam
Van Phuc Nguyen, Le Hoang Thuy To Quyen Nguyen
3
PDF
Thailand institutional framework for FTA negotiation
Suphat Suphachalasai, Sudharma Yoonaidharma, Prapanpong Khumon, Natharika Chan, Pakorn Winyuhuttakit, Nattakhanya Jarungsri
13
PDF
Factors affecting satisfaction and reuse intention of customers using online motorbike service
Thuy Quynh Loan Nguyen, Quang Hung Ngo
25
PDF
The role of trust in information adoption in social commerce: A PLS approach
Thi Thao Truc Tran, Manh Tuan Nguyen
39
PDF
A conceptual framework of virtual team effectiveness from the socio-technical perspective
Thi Minh Chau Huynh, Manh Tuan Nguyen
53
PDF
Financial role in supporting the sustainable development goals in ASEAN
Osangthammanont Anantachoke
74
PDF
The effects of website quality on customer satisfaction and loyalty to online travel agencies in Vietnam
Tran Nguyen Khai Nguyen, Thi Xuan Van Nguyen
90
PDF
Internal market orientation, frontliners' organizational commitment and customer-oriented behavior: A study of airport service in Vietnam
Thi Hong Phuong Nguyen, Nguyen Hau Le, Thi Tuyet Tran, Van Tuan Nguyen
105
PDF
The impact of knowledge management on innovation performance of small and medium enterprises – An empirical study in Lam Dong province
Quoc Trung Pham , Minh Hieu Le
117
PDF
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top