Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science: Economics and Business Administration
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
8 (1) 2018
8 (1) 2018
old version 8(2)2018 & 8(3)2018
Phát hành ngày:
2021-01-06
Bài viết
Influences of employees’ perceptions of corporate social responsibility on job satisfaction – A study in Hochiminh City
Thi Thanh Xuan Le, Thi Thanh Nhan Vo, Thi Diem My Le
43
PDF
Impact of online social media on consumers’ purchasing intention via social network sites
Thi Phuong Thao Hoang , Le Thai Hoa Nguyen
56
PDF
Rational and emotional preferred appeals of television commercials for FMCG: Evidence from young adults in Ho Chi Minh city
The Khang Nguyen, Thi Bich Ngoc Pham
72
PDF
Factors affecting green food purchase intention in Ho Chi Minh city
Thi Thanh Van Nguyen, Thien Duy Nguyen, Tien Dung Pham
83
PDF
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top