Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science: Economics and Business Administration
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
6 (2) 2016
6 (2) 2016
old version 19(3)2016
Phát hành ngày:
2021-01-19
Bài viết
Influences of social ties on firms’ performance - A study in Vietnam on corporate social responsibility practices
Thi Thanh Xuan Le, Tien Khoa Tran
3
PDF
The effect of perceived benefits and perceived risks on intention to shop apparel online by white - collar women in Vietnam
Thi Phuong Thao Hoang, Ngoc Thanh Hai Nguyen
11
PDF
Factors affecting Chinese tourist’s loyalty towards Ho Chi Minh City - A mediation analysis of tourists’ perceived value
Ngoc Khuong Mai, Tran Nguyen Khai Nguyen, Ai Dao Do
23
PDF
Effects of experience years, gender of auditors and audit firm size on firm’ discretionary accrual management: Evidence from Vietnam
Minh Kieu Nguyen, Kim Nam Nguyen, Thi Hang Nga Nguyen, Thi Ngoc Diep Nguyen
35
PDF
The impact of capital structure choice on firm’s financial performance: An empirical analysis of delisted firms in Viet Nam
Vinh Khuong Nguyen, Thi Thu Thao Dinh
42
PDF
Attitudes and young consumers’ organic food purchasing intentions
Kim Nam Nguyen, Thi Hang Nga Nguyen
55
PDF
A review of action research - An approach for change and development in management study
Thi Bich Tram Nguyen
63
PDF
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top