Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Journal of Science
Trang chủ
Giới thiệu
Nộp bài
Số mới
Số cũ
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
Tập. 9 Số. 3 (2019)
Tập. 9 Số. 3 (2019)
Phát hành ngày:
2019-12-04
ARTICLES
LECTURERS AND E-LECTURERS IN CROSS-BORDER EDUCATION IN THE CONTEXT OF THE FOURTH INDUSTRIAL REVOLUTION
Nguyen Duc Son
3
PDF
PERSPECTIVES OF LECTURERS’ BELIEFS ON INTEGRATING INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY INTO E-LEARNING SYSTEM
Duong Diem Chau
9
PDF
THEATER IN EDUCATION AT HO CHI MINH CITY OPEN UNIVERSITY IN VIETNAM: STUDENTS’ AWARENESS OF BENEFITS AND CHALLENGES IN ENGLISH AND AMERICAN LITERATURE CLASSES
Le Quang Truc
24
PDF
STUDENTS AND YOUNG UNIVERSITY STAFF DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF E-LEARNING AND THE FOURTH INDUSTRIAL REVOLUTION
Le Doan Minh Duc, Nguyen Hoang Tien, Nguyen Thi Hoang Yen
42
PDF
IMPACTS OF ONLINE FORMATIVE ASSESSMENT ON EFL STUDENTS’ WRITING ACHIEVEMENT
Ho Bich Nhu, Dang Tan Tin
49
PDF
THE REVOLUTION IN ONLINE LEARNING AND IMPLICATION IN VIETNAMESE UNIVERSITIES
Pham Thi Thu Huong, Tran Thi Ngọc Giau
63
PDF
COMBINED LEARNING, A GOOD SOLUTION FOR VIETNAMESE UNIVERSITIES
Pham Thi Thu Hoa
70
PDF
THE EFFECT OF INTEGRATING TEACHING CROSS-CULTURAL KNOWLEDGE AND TEACHING LISTENING SKILL IN TERTIARY EDUCATION ON IMPROVING EFL STUDENTS' INTERCULTURAL COMMUNICATION COMPETENCE
Thieu Thi Hoang Anh
77
PDF
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
English
Vietnamese
Nộp bài
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top