Nghiên cứu cảm nhận của sinh viên về thành phần trực tuyến của khóa học tiếng Anh theo mô hình học tập kết hợp

  • Nguyễn Thị Thu Hiền
Từ khóa: Blended learning model, online, semi-structured interview, active, limited

Tóm tắt

This article aims at finding out students' feelings about the online learning component of an English course with the blended learning model. Understanding students' opinions on this issue helps teachers and technicians make certain adjustments to improve the online component of the course. Based on the TAM (Technology Acceptance Model) model, the study used semi-structured interview questions with 20 freshmen, non-English majors who had just participated in this course. Research has shown that most students have a positive perception of online learning; however, the study also points out some limitations of the learning management system (LMS) related to these two skills: speaking and writing.

Tác giả

Nguyễn Thị Thu Hiền

Khoa Tiếng anh, Trường Đại học Ngoại ngữ, ĐHQGHN

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2023-12-04
Chuyên mục
NGHIÊN CỨU ỨNG DỤNG