Tổ chức dạy học trải nghiệm cho học sinh lớp 6 trong dạy học phần Vật sống, môn Khoa học tự nhiên

  • Nguyễn Phương Quý
  • Lê Thị Mận
  • Nguyễn Bình Liêm
  • Nguyễn Mai Anh
Từ khóa: Teaching experience, creativity, living things, natural science

Tóm tắt

Assessing the level of achievement of the creative competence of secondary school students in the experiential teaching model is based on theoretical research and building competence assessment tools. The study proposes the process of organizing experiential teaching to develop creativity for students, and at the same time, gives an illustrative example of the process in teaching the module of Living Things in 6th grade Natural Sciences.

Tác giả

Nguyễn Phương Quý

ThS. Trường Đại học Hùng Vương, Phú Thọ

Lê Thị Mận

ThS. Trường Đại học Hùng Vương, Phú Thọ

Nguyễn Bình Liêm

ThS. Trường Đại học Hùng Vương, Phú Thọ

Nguyễn Mai Anh

The Dewey schools, Hà Nội

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2023-12-04
Chuyên mục
NGHIÊN CỨU ỨNG DỤNG