Thực trạng nhận thức về mục tiêu tổ chức hoạt động khám phá khoa học cho trẻ 5 - 6 tuổi theo định hướng STEAM của giáo viên mầm non tại quận Tân Phú, thành phố Hồ Chí Minh

  • Trần Thị Nhuần
Từ khóa: Reality, perception

Tóm tắt

In fact, in recent years, organizing scientific discovery activities for 5-6-year-old children in preschools in Tan Phu district, Ho Chi Minh City has been selected by preschools to build and not avoid difficulties and obstacles in the implementation process. In addition, the organization and implementation of educational activities for children of the school have not yet received much attention from parents. Parents have not had much time to coordinate in implementing measures to educate children together with the school. jointly create conditions and opportunities for children to consolidate knowledge, practice and practice skills regularly.

Tác giả

Trần Thị Nhuần

HVCH Trường ĐH Sư phạm - Đại học Huế

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2023-12-23
Chuyên mục
NGHIÊN CỨU ỨNG DỤNG