Thực trạng các hình thức của hoạt động giáo dục hòa nhập cho học sinh khuyết tật ở các trường tiểu học huyện Gia Lâm, Thành phố Hà Nội theo hướng phối hợp các lực lượng

  • Đinh Thị Băng Tâm
Từ khóa: Inclusive education; students; students with disabilities

Tóm tắt

This article focuses on clarifying the current situation of determining the goals of inclusive education, the content of organizing inclusive education activities, and the use of forms and methods of organizing and coordinating activities of forces participating in inclusive education activities for students with disabilities in primary schools in Gia Lam district and Hanoi city. From there, it helps Gia Lam district managers in particular and managers in general have a panoramic view to find effective solutions and improve the quality of organizing inclusive educational activities for students with disabilities in primary schools.

Tác giả

Đinh Thị Băng Tâm

Trường Tiểu học Cao Bá Quát, Gia Lâm, Hà Nội

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2024-03-13
Chuyên mục
NGHIÊN CỨU ỨNG DỤNG