Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Home
About
VJOL Support Center
Contact
Tạp chí Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa
Home
About
Submissions
Current
Archives
Search
Search
Current Issue
Vol. 7 No. 3 (2023): JOURNAL OF INQUIRY INTO LANGUAGES AND CULTURES
Published:
2024-03-04
ANALYZING CHILDREN’S ORAL LANGUAGE IN AN ENGLISH LANGUAGE ARTS CLASSROOM
Tran Thi Thuy Hang
PDF
LEARNING ENGLISH LITERATURE: PERSPECTIVES OF VIETNAMESE UNIVERSITY STUDENTS AND TEACHERS
Ho My Tran; Thai Thi Phuong Hang; Vo Hoang Yen, Nguyen Phuong Thao; Bui Minh Thu, Le Cong Tuan
PDF
PATTERNS OF VIETNAMESE-ENGLISH CODESWITCHING: A CASE OF A VIETNAMESE TV SHOW
Dong Ngoc Minh Thu, Ngo Le Hoang Phuong
PDF
THE IMPACT OF PEER FEEDBACK ON LEARNERS IN A TRANSLATION PRACTICE CLASSROOM FROM THE STUDENT’S PERSPECTIVE
Võ Thị Liên Hương
PDF
SECOND-YEAR STUDENTS’ UNDERSTANDING OF PASSIVE CONSTRUCTIONS AND PASSIVE VERBS IN KOREAN AMONG OF KOREAN LANGUAGE
Dương Thảo Tiên
PDF (Vietnamese)
KOREAN LANGUAGE AND CULTURE STUDIES STUDENTS’ PERCEPTION OF THE KOREAN VOWEL SYSTEM
Đỗ Thị Kiều Diễm
PDF (Vietnamese)
LECTURERS’ WRITING FEEDBACK ACTIVITIES: FROM STUDENTS’ PERSPECTIVE AT A UNIVERSITY IN VIETNAM
Lê Thị Thanh Nhàn, Trần Thị Thanh Hương
PDF
Nghiên cứu này nhằm mục đích tìm hiểu nhận thức và thực tế sử dụng phương pháp học theo dự án của giáo viên trong dạy kỹ năng nói ở một số trường trung học phổ thông trên địa bàn một tỉnh miền trung Việt Nam. Phương pháp nghiên cứu hỗn hợp được áp dụng vớ
Vo Thi Le Hang
PDF
EXPLORING TEACHER AGENCY IN USING THE NEW ENGLISH TEXTBOOKS IN UPPER-SECONDARY SCHOOLS IN HUE CITY
Truong Thai Mai Anh
PDF
View All Issues
Register
Login
Search
Search
Language
English
Vietnamese
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Home
About
VJOL Support Center
Contact
Back To Top